【Fashion】貓時愛穿搭

X’mas Look 2012

大家聖誕節有冇約好多朋友出去玩呢? 定係趁假期離開香港去旅行?

我自己都好中意聖誕節…
覺得依個係一個好有意義的節日…
希望大家係狂歡OR收禮物之剩, 都仲會記得依個日子背後既意義…

YOYO今年同屋企人去左食BUFFET~
弟弟剛從加拿大EXCHANGE 回來~一家人齊齊整整的感覺太美好了 =)
—————————————

 

之前見到依條珠片SKIRT 幾靚又有DISCOUNT…所以買左…
不過買左後一直沒有穿, 因為平時出街同朋友食飯行街著到咁行實在有點怪怪的…
結果終於比我等到 XMAS 可以拎出來試一下了~~~

這次挑戰完珠片SKIRT之後, 發現原來都不是太難配搭…
上身盡量簡潔避免”娘味”…

一些圖片給大家參考

全條金色DRESS…靚X10000000, 可是在雜誌出現跟出街是兩件事 =(

下面配牛仔上衣的CASUAL STYLE想都沒想過呢…好有型!! @@

怎樣?不是太難吧對不對?
還在為除夕PARTY穿什麼而煩惱的你, 現在有沒有一些頭緒呢 ??

————————————-

這個豹紋髮圈在H&M買的, LIKE~


呀, 差點忘記還要給指甲扮靚靚~~

塗了個棗紅色貼上閃石和TOP COAT~~
大功告成了!!

最後, 祝大家2013年過得幸福快樂! 看多點YOYO的BLOG哈哈~~

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *